Дійові особи: Зима, Ніч, Хатинка Баби Яги, Чахлик
Невмирущий, Баба Яга, Сніжинки, Попелюшка, Червона Шапочка, Дід Мороз,
Снігуронька, Новий Рік, Біс. + Чахленя, Соловей Розбійник, Ягуся.
Зима: Я – володарка
сніжинок, Королева Снігова.
Моя пісня
всюди лине. Все від пісні ожива!
Прийшла до
вас я не сама, зі мною, звісна річ,
Прийшла на це веселе свято – красуня – Новорічна Ніч!
Ніч: Так! Я – Нічка-Новорічка, найчудовіша в зими,
Новорічка-чарівничка, поміркуйте-но самі...
На ялинках, мов чаклунка, скрізь запалюю зірки.
І найкращі подарунки вам кладу під подушки...
Я від вас усі хвороби, усі біди відведу,
Й Новий рік у нагороду вам на
свято приведу!
Вибігає Хатинка Яги, а за нею
– Яга і компанія
Зима: Що це за непрошені гості?!
Ніч: Ти хто така?!
Яга: Я – Бабуся Ягуся. Нічого не боюся. Перша
красуня в нашому регіоні.
Переможниця конкурсу
"Капосниця – 2002!"
Ніч: То це ж Баба Яга!
Яга: Цить! Як тобі не соромно! Незнайому жінку "бабою" називати!
Зима: А запрошення на свято у вас є?!
Біс:
Шо-о-о?
Яга: Які ще запрошення? Нема у нас ніяких
запрошень!
Зима: Тоді залиште
наше свято! Тільки всяких капосниць нам тут не вистачало!
Яга: Я не
всяка! Я - найкраща! Приходжу куди захочу, без запрошення! А чого це у вас тут
стільки народу зібралось?! Може тут гуманітарну допомогу роздають? Дивись, і
мені щось перепаде, а то геть обносилася!
Показує на свій
одяг
Зима: Іди геть, стара!
Біс: Шоо?!
Яга: Фу!
Яка некультурна! Стара! Я – жіночка цілком сучасна, молода, незважаючи на прожиті три сотні років!! Між іншим, я –
іменинниця! Он скільки родичів приїхало на ювілей!
Представляє
Чахлик Невмирущий з сином Чахленям! Соловей
Розбійник – для мене з дерева зліз; Біс – власною персоною; моя племінничка
Ягуся! І ця... моя Хатиночка! Хатинко! Іди
сюди!
Вибігає Хатина,
махає “крилами”
Зима: Ой, Яга! Ти вже всім набридла!
Яга: Ну
яка я вам Яга? Яганія я, а в дитинстві Ганнусею звали. Красива була... Та Лінь
і Зло погубили...
Чахлик: Ну добре, не
приймають нас до своєї компанії, то ми своє свято влаштуємо!
Чахлик: Ви ще
пожалкуєте!
Яга: Рівняйсь на
Хатинку! Струнко! Пісню заспівуй!
Всі (співають): Як у баби Яги
Було одразу дві ноги!
Раз ламбаду
танцювала,
В лісі ногу поламала,
Ой, була ж
біліберда!
Приключилася біда!
Баба Яга (плаче): Ой-ой-ой,
ще й як пам'ятаю, що сталося! Та що ж це ми все про сумне та про сумне. Давай,
починай! Ти – є, я – є. Що ж нам іще треба?
Чахлик: Почекай! Хтось іде...
Виходить Попелюшка і Червона Шапочка
Разом: Добрий день, Дідусю! Добрий день, Снігуронько! Ми не
спізнилися?
Баба Яга: Добрий день! Хай йому грець! Ви якраз вчасно! Гей, Сніжинки,
в танок! Старому року вже кінець!
Швидше,
швидше поспішайте,
З
Новим роком нас вітайте!
Танець Сніжинок
Під час танцю Попелюшка та Червона Шапочка уважно
придивляються до Діда Мороза та Баби Яги
Попелюшка: Тобі не здається, що ці Дід Мороз та
Снігуронька якісь не такі? Якісь не справжні?
Червона Шапочка: Ага! Я теж помітила. Вони
якісь злі, чи що? А може, їх тут погано зустріли?
Попелюшка: Любі друзі, ми, мабуть, погано
зустріли Дідуся Мороза та Снігуроньку? Потіште їх своїми піснями, танцями, жартами.
Червона Шапочка: Вони подивляться на вас,
подобрішають і приведуть щасливий Новий Рік.
Попелюшка: Як чудово!
Червона Шапочка: Щось не подобається мені все
це (зникає).
Чахлик: Ой, не витримаю, так якесь
паскудство зробити хочеться.
Баба Яга: Аж кістяну ногу зводить! О, давай
Попелюшку в жабу обернемо.
Чахлик: Давай!
Ловлять Попелюшку, прив'язують до
стільця
Попелюшка: Ой! Допоможіть!
Баба Яга та Чахлик скидають з себе
вбрання
Діда Мороза та Снігуроньки
Чахлик: Кричи, кричи! Ніхто тебе не чує.
Твоя подруга десь безвісти забігла!
Баба Яга: За те, що ти така добра, аж нудно, ми
тебе обернемо зараз у велику, зелену, слизьку й огидну жабу!
Попелюшка: Я не хочу ставати бридкою і
зеленою! Ви не маєте права! Вас в тюрму посадять!
Баба Яга: Як посадять, то й вийдемо, а ти…
Червона Шапочка...
З'являються Дід Мороз, Снігуронька і Червона Шапочка
Червона Шапочка: Попелюшко, тримайся!
Дід Мороз: Ах ви, негідники! Ви що собі дозволяєте?
Баба Яга: Не підходь, холодний Дідугане, бо я
з неї зараз не тільки жабу зроблю!
Дід Мороз: Що ж робити? Як Попелюшці допомогти?
Снігуронька: Може, заморозити їх?
Дід Мороз: Ну що ти! Заморожене зло довше
зберігається. Треба, щоб вони стали добрими.
Червона Шапочка: А як же це зробити?
Баба
Яга (злякано): Ви що, тепер нас заморозите?
Чахлик: Ну і хай морозять! Через мільйон років, як відтану, як
прокинусь, як напакощу!
Дід Мороз: Ти невиправний! Ми не будемо вас морозити! Ми відправимо вас
на танцювальну каторгу!
Снігуронька: Правильно! Ви ніколи не перетанцюєте учасників шкільних
дискоклубів.
Баба Яга:
Пропала я! Бідна моя кістяна нога. А конкурси проводити можна?
Дід Мороз:
Звичайно!
Баба Яга
(до Чахлика): От і відпочинемо.
Дід Мороз:
Хай Новий Рік засвічує вогні!
З’являється Новий Рік
Снігуронька:
І сипле зорі щедрості й любові!
Новий Рік: Вітання щирі ви
від нас прийміть!
Разом: Хай буде мир і
щастя в кожнім домі!
Дід
Мороз:
Співаємо всі! Хай Баба Яга та Чахлик зрозуміють, як
негарно робити погані справи і як чудово робити добрі!
Пісня А.
Гросу «З Новим роком!»
Учень Ми зібралися на свято
Свято
кожного із нас
Вас запрошує гостинно
Наш
веселий дружний клас.
Учень: Подивіться всі на нас
Ми найкращий в школі клас.
Учень: Ми
– 5-Б ,
А 5-Б – це суперклас!
Учень В школі цій уже вчимося
І цим дуже гордимося.
Учень Ми подаруємо вам
Океан посмішок,
Ріки позитиву,
Море драйву.
Океан посмішок,
Ріки позитиву,
Море драйву.
Учень: Яка ж школа може
існувати без художньої самодіяльності?
Тому учні 5-б класу постійно підвищують свій
культурний , інтелектуальний рівень та «гризуть граніт науки»
старанно, хоча і не всі і не завжди.
♫ 01 Звучить пісня на мотив
«Кабы не было зимы»
Якби в школі не було
Українськой мови,
Тута й тама абияк
Ми вели б розмови.
А так мучать нас у сні
Кляті орфограми
І у всіх уже отут
Нові ті програми.
♫ 02. Частушки
Тільки розпочавсь урок,
Ксюша шле записку:
«Я смачненький пиріжок
Міняю на іриску ».
Наші хлопці-горобці
Всі відважні молодці,
Нас в образу не дадуть.
Якщо треба, то й наб’ють.
В книгу Гінеса з рекордом
Не потрапила ще я,
Хоч і можу на уроці
З’їсти сто цукерок я!
Математика пройшла
Отримала двійку
Ой, учитель дорогий,
Поставте хоч трійку!
Мій щоденник, вірний друг,
Для мене старався.
Як не вивчила урок,
Він вдома лишався.
Як могли ми проспівали
Чи добре, чи весело.
А тепер ми вас попросим,
Щоб ви нам поплескали.
Учень: А тепер послухайте шкільні новини
1. За підсумками перших місяців навчання кращим учителем був знову визнаний
батьківський ремінь з пряжкою.
2. Встановлено, що шкільні парти, які прослужили
більше п'яти років, за інформативністю не поступаються вікіпедії.
3. Найстрашнішою фразою нашого класу, та не тільки
нашого, є фраза «а тепер ховаємо підручники, ховаємо телефони і дістаємо
подвійні листочки».
4. Слухай, _______, а ти знаєш чим відрізняється хороший учень від поганого?
- Поганого луплять батьки, а
хорошого учні.
5. Ми знаємо, що спонсором виконання домашнього
завдання єєєєєє пошукова система
гугл.
6. Сучасні учні! Які вони? Чим живуть? Про що
розмовляють? Нам передали терміновий матеріал, який став готовий тільки що.
Отже, дивимося екстрений репортаж з гарячої точки. Пряме включення…
♫ 03. Відео
Репортерка:
Доброго дня дорогі наші телеглядачі
. Нарешті, нарешті довгоочікуваний репортаж. Я з радістю повідомляю що нарешті
нас допустили на територію першої школи , де ми можемо взяти інтерв’ю з
перших вуст, почути цікаву інформацію, ми можемо зазирнути за двері 5-Б класу.
А найголовніше – вести репортаж з місця події!
(Повз них поспішає учень)
Репортерка (до оператора): Коли я махну рукою, починаєш знімати. Ми ведемо
свій репортаж зі звичайної української школи. Ось я вже бачу як на уроки
поспішає звичайний учень, тож спробуємо дізнатися у нього про шкільні будні.
(звертаючись до учня) Доброго дня. Як вас звати?
Учень 1:Діма
Репортерка: У якому класі ви навчаєтесь?
Учень 1: У 5- Б
Репортерка: Наші глядачі завжди
запитують, чи цікаво сучасним учням вчитися у сучасній школі. От вам цікаво?
Учень 1:Страшно…… Страшно цікаво.
Репортерка: То страшно чи цікаво?
Учень 1:Як коли.
Репортерка: Поясніть.
Учень 1:А шо тут пояснювати? Зараз ви все
самі побачите.
(За спиною проходять 4 учні з
перебинтованими головами. Чухаються, стогнуть, крекчуть.)
Репортерка: Ой, здається, у вашій школі
сталося якесь лихо?!
Учень 2:Яке там лихо, банальний урок
"Основи здоров'я". Дію закону земного тяжіння перевіряли Ньютоновими
яблуками. Учням ще пощастило, а от на вчителя Ньютонових яблук не вистачило,
мусили кидати Ньютонового гарбуза.
(Тим часом на задньому плані двоє
учнів тягнуть каменюку. Репортерка помічає)
Репортерка: О, бачу, що у вашій школі, як
у середні віки, учні шукають філософський камінь.
Учень 3:Ні, то ________ волочать із будмайданчика каменюку, щоб
двері підперти.
Репортерка: Для чого?
Учень 3:Щоб Оксана Володимирівна в клас на
математику не зайшла .
(На сцені з` являється учень з чорними ластами на руках.)
Репортерка: А цей учень що, вирішив
повеселитися чи йому просто в руки холодно?
Учень 3:А от сміятися з чужого нещастя
гріх. Доплигався наш ______. Жертва невдалого
експерименту і власної необережності.
Репортерка: Боже, який жах! Хоча, з другого
боку, це сенсація! (звертаючись до оператора) Знімай його, знімай!.. .
(Бачить, як проходять учні з
розмальованими пиками.)
Репортерка:
Скажіть, будь ласка, чи практикується
у вас обмін учнями з іноземними школами. Бо ось я бачу тут представників
якогось невідомого африканського племені. Соррі! Вот’ю?
(Розмальовані тупо переглядаються
між собою.)
Учень 4:
Ви до них по-англійськи не
говоріть, бо вони українську не дуже добре розуміють. Це наші п’ятикласники з
малювання йдуть. У нас за новою програмою у цьому уроці боді-арт, мейкап і татуаж.
Репортерка:А може ми зробимо невеличку
екскурсію по класах? Так би мовити поспостерігаємо за робочим процесом?
Учень :Я б вам не радив цього робити.
Настрій на урок - то дуже тонка субстанція і її легко порушити.
Репортерка: Тож як вам у п’ятому?
Учень
Ну, а пятий
Ох, цей п’ятий,
Ходиш жахом обійнятий
Кабінет шукаєш свій.
Учень
От халепа! Боже мій!
Вчителів усіх багато
Як же всіх запам’ятати
А вимоги! Хоч тікай.
Ми всі виснажилися вкрай!(разом)
Учень В класі нашому усі
Люблять дуже всі пісні
Тож послухайте ви нас –
Оцю пісеньку - для вас.
♫ 04. Пісня «Свобода» (Аліна Гросу)
Учитель: Ви у школі вже прижились,
Правил добрих ви навчились,
І сердечно обіцяйте
«Клянусь» за мною повторюйте.
-З’являтися в школу до першого уроку з палаючими від допитливості очима.
Клянемося!
-З вовчим апетитом поглинати всі знання. Клянемося!
-Біля дошки стояти, як найкращий воротар, не пропускаючи повз вуха ні
одного запитання, навіть самого важкого і підступного! Клянемось!
-Не доводити вчителів до температури 100 С! Клянемось!
-Бути стрімкими і швидкими, але не перевищувати швидкості 1км
за годину під час руху шкільними коридорами! Клянемось!
-Плавати тільки на оцінку «Добре» та «Відмінно» у морі знань! Клянемось!!!
-Бути дружними, дотримуватись статуту школи, правил поведінки. Клянемося!
-Берегти школу і класний кабінет, як рідний дім. Клянемося!
-З гідністю нести високе звання “Учень Великоолександрівської
школи №1”.
Клянемось! Клянемось! Клянемось!
Учень: Тепер ви знаєте багато
Про наш веселий дружний клас.
А більше
схочете узнати –
Заходьте в гості ви до нас.
Учень: Пролетів так швидко час.
Згуртувався весь наш клас,
Школа всіх
нас окриляє,
Знання,
таланти розвиває.
А щоб ви
5-ий клас запам`ятали.
Для вас ми
ще флешмоб приготували.
♫ 05. Пісня
«Недетское время» («Дискатека Авария»)
Класний
керівник: Наш клас – велика дружня сім’я, і, як у кожній
родині, у нас є свої невдачі, радощі, перемоги, здобутки, які ми намагаємося
розділити на всіх. Збираючись гуртом завжди знаходимо теми для розмов, а якщо у
когось поганий настрій чи на обличчі
смуток – то веселі дівчата не
дозволять сумувати, хлопці своїми
репліками розвеселять будь-кого з нас!
Презентація кабінету
Ласкаво просимо!
Завітайте до нашого кабінету української мови та літератури.
Добрий
день вам, добрі люди!
Хай вам
щастя-доля буде,
Не на
день і не на рік,
А на
довгий-довгий вік.
Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо з хлібом, любов'ю і миром.
Кабінет української мови та літератури – класна кімната
Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
зі створеним навчальним середовищем.
Кабінет української мови та літератури як
навчально- методичний центр повинен забезпечувати науковий, естетичний,
навчальний, методични та виховний рівень.
Вся історія народу – в мові, Позбавити
народ рідної мови – це означає вбити народ.
То ж мову вчи і прислухайся
До того, як вона звучить.
І розмовляти так старайся,
Щоб всім її хотілось вчить.
У
народі кажуть: «Вік живи – вік учись». Виховання мовленнєвої
культури – одне із головних питань освіти громадян України.
Учні повинні не тільки вивчати
українську мову, а й знати її історію, діалектні
особливості, усвідомлювати статус. Мова така ж жива істота, як і народ, що її
витворив.
Вивчаючи літературу
краю, ми не тільки читаємо твори, аналізуємо, але і проводимо
зустрічі разом з бібліотекарями центральної районної бібліотеки та письменниками .
Хто не був із вас в українській хаті? Кругом вишивки, серветки, рушники – невід`ємна частина нашого побуту. Хіба можна вивчати творчість Андрія Малишка, не побачивши перед собою гаптовані рушники, що символізують життєву дорогу людини і материнське благословення.
Тож
стіни нашого класу теж майорять вишитими рушниками і портретами класиків
української літератури: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Івана Франка. Також під портретом Тараса
Шевченка можна побачити вишитий
«Заповіт». До речі, Леся Українка була
гарною вишивальницею, навіть уклала збірку узорів.
Сьогодні
існує великий інтерес до української вишивки, до старовинних узорів. Це давня
традиція українців, яка стала відомою на весь світ. Вишивка в тренді –
використовується відомими модельєрами. Наші предки вірили в те, що ружа,
калина, мак, листя дуба, птахи – давні обереги. І кожна вишивальниця, коли
обирає орнаменти, керується власним розумінням народних традицій. Орнамент був своєрідним
заклинанням і замовлянням, його наділяли захисними функціями. Ось і на наших
рушниках відтворені виноград і мак.
Виноград – символ родючості родини, родове дерево.
Його символіка розкриває нам радість і красу створення сім'ї.
Мак - символ пам’яті роду, символізує зв'язок з
предками, безсмертя. З давніх-давен в Україні святили мак і ним обсівали людей
і худобу, бо вірили, що мак має чарівну силу, яка захищає від усілякого зла.
Кабінет – дім наш рідний, у якому ми
не тільки навчаємося, готуємося до ЗНО. Тут ми проводимо години
спілкування, конкурси знавців рідної мови, свято «День
української писемності», КВК, брейринги, здійснюємо зустрічі, пишемо
конкурси і просто граємось.
Дякуємо за увагу!
А як повинен жити дружній клас? ( весело, цікаво, незвично і т.д.). Ви цього бажаєте? Ви про це мрієте?
Класна година «Перша зустріч із класним керівником»
МЕТА: Познайомитись з дітьми, з новими учбовими предметами; адаптувати п’ятикласників до
нової системи навчання; створити сприятливу атмосферу в класі, сформувати гарну
думку про свій класний колектив.
ОБЛАДНАННЯ і ОФОРМЛЕННЯ КАБІНЕТУ: Кабінет прикрашений повітряними кульками; На дошці в довільному порядку написані назви шкільних дисциплін,
які вивчають у п’ятому класі; На
парту кожному учневі покладений список вчителів, які будуть викладати в п’ятому
класі.
ХІД УРОКУ
Шановні
діти, я вітаю вас з початком навчального
року. Сьогодні ви переступили поріг середньої школи і стали учнями 5 класу. А
я, перступивши шкільний поріг цього року, стала вашим класним
керівником. У нас попереду багато років шкільного життя разом. Я сподіваюся, що
наш клас буде здоровим, дружнім і згуртованим, як одне ціле Нас чекає багато цікавих справ. Але наше
головне завдання створити та зберегти наш колектив, щоб кожний почував
себе в ньому впевнено, безпечно і зручно. Шкільне
життя- ніби сходи знань. Ви піднімаєтеся вище і вище - від однієї сходинки до
іншої, більш складної. Я сподіваюся, що ми подолаємо всі труднощі разом.
Ми будемо вивчати не тільки науки, але також будемо продовжувати навчатись
дружити. Найбільш важливо те, щоб кожен з вас став хорошою, доброю, надійною
людиною.
Сьогодні ви -
п’ятикласники! І не просто п’ятикласники – ви учні середньої школи. Ви
вже багато чого вмієте, багато чому навчилися в початковій школі.
Попереду 7 років, протягом яких ми зустрічатимося з вами кожен день і будемо
намагатися зробити так, щоб
при зустрічі ми посміхалися один до одного, тішились із того, що ми разом.
У 5 класі на вас
чекають нові предмети, нові вчителі. Не завжди буде легко, не все
виходитиме одразу. Але я хотіла б, щоб кожний із вас, відчув, що він не
один, що на допомогу прийдуть друзі, однокласники, батьки, вчителі і звичайно
я.
Клас, де ви перебуваєте
прямо зараз, це наша класна кімната.В ній будуть проходити деякі уроки,
класні години, свята. На декілька років ця класна кімната стане для вас
шкільною домівкою. Ви стаєте
господарями цього шкільного кабінету. А справжній господар повинен берегти
шкільне майно, підтримуватиме чистоту і порядок.
Я гадаю, що під
час довгої відсутності в школі по "по важливій причині», ви не втратили всі свої знання. Я хочу запропонувати вам комічні загадки:
1. Великий
будинок в селі стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами. (Школа)
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами. (Школа)
2. Він
великий, світлий, чистий
Сяють вікна променисто
Парти в три ряди стоять
Діти вчаться тут чудово
Хто вгадав уже із вас
Ну звичайно, це - ….(наш клас)
3. Біла
грядка –
Чорні зернятка.
Посіяла по порядку
Та й маю загадку.
Хто зернятка знає,
Той відгадає. (Аркуш, літери)
Чорні зернятка.
Посіяла по порядку
Та й маю загадку.
Хто зернятка знає,
Той відгадає. (Аркуш, літери)
4. Я
негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка. (Гумка)
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка. (Гумка)
5. Хутко
стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці. (Ручка)
6. Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю. (Олівець)
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці. (Ручка)
6. Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю. (Олівець)
7. Всім
про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить. (Книга)
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить. (Книга)
8. -Що ти,
донечко, шепочеш?
І чому це ти не спиш?
- Я, матусю, спати хочу,
Але треба вивчить … (Вірш)
І чому це ти не спиш?
- Я, матусю, спати хочу,
Але треба вивчить … (Вірш)
9. Книжечки
маленькі,
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати. (Зошит)
10. На уроках, в книжці, в школі
Почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті
Стануть друзями тобі. (Знання)
11. А у мене є торбинка,
Зошитам й книжкам хатинка,
Ще й пенал туди кладу,
Як до школи я іду. (Ранець)
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати. (Зошит)
10. На уроках, в книжці, в школі
Почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті
Стануть друзями тобі. (Знання)
11. А у мене є торбинка,
Зошитам й книжкам хатинка,
Ще й пенал туди кладу,
Як до школи я іду. (Ранець)
Молодці, не забули, що необхідно для работи на
уроках.
Гра "Рецепт приготування 5-го класу"
Діти, скажіть мені, будь ласка, а чи знайоме вам слово"рецепт"? Що воно означає? Як ви думаєте, чи можна слово"рецепт" використати стосовно класу? Яким має бути рецепт дружнього класу? Давайте спробуємо скласти рецепт нашого класу. (На дошці в хаотичному порядку розташовані слова: доброта, дружба, пустощі, допитливість, сміливість, інтерес, відповідальність, узяти, додати, приправити, розмішати, влити, остудити, прикрасити.
Діти, скажіть мені, будь ласка, а чи знайоме вам слово"рецепт"? Що воно означає? Як ви думаєте, чи можна слово"рецепт" використати стосовно класу? Яким має бути рецепт дружнього класу? Давайте спробуємо скласти рецепт нашого класу. (На дошці в хаотичному порядку розташовані слова: доброта, дружба, пустощі, допитливість, сміливість, інтерес, відповідальність, узяти, додати, приправити, розмішати, влити, остудити, прикрасити.
Можливий варіант рецепту: « Узяти великий
клас, додати доброти і дружби, приправити відповідальністю, влити допитливості,
остудити пустощі, прикрасити сміливістю і відповідальністю».
Гра "Правила дружби"
А як ви думаєте, що треба для того, щоб клас був дружним? Давайте спільно з вами визначимо, що серед друзів може бути дозволено, а що має бути заборонене .
А як ви думаєте, що треба для того, щоб клас був дружним? Давайте спільно з вами визначимо, що серед друзів може бути дозволено, а що має бути заборонене .
Дозволено
Заборонено
Допомогати один одному
Говорити неправду
Радіти успіхам один одного
Заздрити один одному
Підтримувати в скрутну хвилину.
Радіти горю іншої людини
Переживати за невдачі один одного
Кривдити і давати образдиві
клички
Говорити правду
Сміятися над невдачами
А як повинен жити дружній клас? ( весело, цікаво, незвично і т.д.). Ви цього бажаєте? Ви про це мрієте?
Загадувати
бажання прийнято в новорічну ніч. Але 1 Вересня - це також первий день
нового року, Нового Навчального Року. Отже, і в цей день можна щось побажати
самому собі на майбутнє. Причому, зробимо ми це організовано. Ось у меня
коробка бажань і багато маленьких листочків. На листочках кожний з вас, подумавши, напише 1 головне бажання, вони можуть стосуватися тільки навчального
процессу. Потім ми їх згорнемо і помістимо в коробку, і сховаємо її, а в кінці навчального року, на останній виховній годині перевіримо, чи
збулися ваші бажання. Отже почали ...
І на останок я хочу щоб ви памֹ'ятали
завжди що наш п’ятий клас слухняний, культурний і ввічливий, тому він буде вести себе дуже
добре і не шумітиме.
Немає коментарів:
Дописати коментар